Organizarea unui eveniment presupune un mare efort si o atentie speciala la detalii din partea persoanei implicate in organizare. Pentru invitati, la un eveniment, pare totul simplu sau, cel mult, foarte bine organizat. Aceasta este una dintre remarcile pe care le auzim destul de des in urma unui eveniment bine pus la punct. Insa ce se afla de fapt in spatele acestei remarci, “foarte bine organizat”? In primul rand, detaliile.

Acele mici lucruri marunte, previzibile sau, cel mai adesea, imprevizibile, sunt cele care fac diferenta. De la alegerea modelului pentru invitatii, fie ca vorbim despre un format digital sau un format standard, pana la realizarea aranjamentelor florale, asezarea acestora in pozitii cheie astfel incat sa incante privirea. Organizarea unui eveniment implica identificarea tuturor detaliilor care pot compromite evenimentul si evitarea lor, identificarea detaliilor care pot transforma evenimentul in ceva la care invitatii sa se gandeasca mult timp, abordarea situatiilor neprevazute si identificarea posibilelor riscuri, asezarea meselor, scaunelor, aranjamentelor florale, fotografiere, filmare, stabilire meniuri etc. Sunt atat de multe, incat nu are sens sa le enumar aici. Ceea ce este important de retinut este faptul ca nu oricine poate organiza un eveniment care sa ramana imprimat in mintea participantilor ca un punct referinta pentru evenimentele lor. Un eveniment bine organizat vine ca urmare a experientei echipei din spatele acestuia. Miciile detalii care tind sa ne scape, sunt cele care pot provoca un haos de nedescris, ce poate lasa un gust amar oaspetilor. Ce trebuie sa aveti in vedere atunci cand luati decizia de a organiza un eveniment, este faptul ca o nunta, spre exemplu, este de cele mai multe ori un eveniment unic in viata unui om. Daca alte evenimente se pot reorganiza, ca sa spunem asa, o nunta, nu. O nunta ramane in mintea unui om mult timp si chiar daca ni se pare greu de realizat, atunci cand in cadrul unei nunti se creeaza haos, invitatii tind sa identifice acest haos cu mirii. O nunta ramane in mintea unui om, chiar si ani de zile si cine si-ar dori ca atunci cand ne revedem cu cineva dupa 10 ani, sa isi aduca aminte de haosul creat in urma omiterii unor detalii important de la nunta noastra?

Asa ca daca doriti sa va organizati singuri evenimentul, faceti-o cu mult timp inainte si luati in calcul fiecare detaliu si cereti sfaturi celor care au mai facut-o si care s-au confruntat cu diverse situatii.

Pentru ca e plin sezon de evenimente, Fleurs d’Adelinne si FotografiBucuresti va doresc evenimente reusite si care sa reprezinte in final, povestea fiecaruia!